31. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har en strålende dag!
 I dag er sommerferien min offisielt over. Jeg er tilbake på jobb. Det betyr ikke at sommeren er over. Det er lyst, det er grønt, det er blomster. Etter jobb i dag dro jeg og TK til byen, møtte Super-Christine og Lillesøster og så var vi på gratis smugvisning av Aki Kaurismäkis nye film "Den andre siden av håpet" på Cinemateket. Fin film med fin musikk!
Dagens kort fikk jeg gratis da jeg bestilte personlige frimerker for første gang. Frimerkene var til bryllupsinvitasjonene mine, men jeg synes motivet passer bra ellers også. Jeg fant også ut da jeg ryddet i kortene mine at jeg har 11 julefrimerker med en av juletegneseriestripene mine på som jeg ikke har brukt. Det er bare å si fra om du har lyst på julekort!
Jeg har kost meg skikkelig med å skrive kort i juli. Jeg tror jeg har slått personlig rekord i kortskrivving med flere dusin! Kortskuffen er langt fra tom, og kjenner jeg meg selv så kommer nok tilskuddene til å øke mer enn beholdningen minker. Tøydukke Stina ønsker å benytte anledningen til å takke for følget og ønsker alle en kjempefin august. Det gjør jeg også!

Tusen takk for juli!

Med vennlig hilsen

Stina


Kommentarer