2. julikort ^_^

Kjære bloggleser, har du en fin dag? Jeg har hatt en veldig fin søndag. Jeg har skrevet kort, bakt brød, snakket med mamma på telefonen og vært på kino. TK hjalp meg med å rydde så nå er vi i gang med å få leiligheten klar for ferie. Vi reiser neste lørdag og det er så deilig å komme hjem til ryddig leilighet.
 TK var i Berlin i vår med jobben og i bygave fikk jeg en eske med kort. Dette kortet er fra esken. Det er bilde av en dodo, eller dronte, en kjent avdød fugl som blir mye brukt i populærkultur, kjent fra for eksempel Alice i Eventyrland. Jeg liker at den er så blid på dette bildet. Den ser snill ut.
 Jeg tok med Tøydukke Stina til kinoen, men hun lå i veska hele tiden og fikk bare høre filmen, stakkar. Jeg tror jeg er tilgitt for hun stilte gladelig opp på bildetaking etterpå. Jeg øver meg på å ta bilder med Instax-kameraet mitt. Alt tyder på at jeg trenger å øve mye mye mer!
Ønsker deg en hyggelig sommer videre.

Med vennlig hilsen
Stina

^_^

Kommentarer