12. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har det fint der du er nå!
Jeg er hjemme i Velfjord hos familien. Her har det regnet uten stopp hele dagen. TK har lest tegneserier, jeg har skrevet kort, vi har sett en film og vi har gått en liten tur. Vi gikk innom butikken og kjøpte oss hver vår is, for er det sommer så er det sommer!
Dagens kort kjøpte jeg på Tanum Karl Johan. Det er Pickmotion som står bak, de trykker opp postkort tatt av fotografer på Instagram. Dette bildet er det @jannikobenhoff som står bak. Jeg visste ikke om dem før jeg kjøpte dette kortet. Kanskje jeg skal begynne å gjøre alt jeg kan for å få et av mine bilder trykt opp? Eller kanskje ikke ^_^
 I dag tok jeg bilde av Tøydukke Stina sittende på trappen og tenkte at jeg ikke skulle bruke  blitz, noe jeg angret på etterpå for det ble for mye motlys. Tøydukke Stina er like blid for det var i grunn veldig koselig å sitte tørr på trappen med alt regnet bare noen centimeter unna.

Som kortet sier:
The best is yet to come!

Ha en fortryllende sommer videre!

Med vennlig hilsen

Stina



Kommentarer