22. julikort ^_^

Kjære bloggleser, her kommer en hilsen fra Vestby. Vi kom hjem i går kveld og i dag har vi bare slappet av. Vi har vært ute og fanget pokemon og sett på film.
 Jeg har fortsatt en uke med ferie igjen og jeg håper jeg får tid til å være litt kreativ. Jeg skal skrive kort selvfølgelig, men det er mange andre ting jeg har lyst til å lage også. Tiden har en tendens til å fly avgårde, så vi får se hva det blir til.
 Dagens kort er kjøpt på society6.com. Det er tegnet av Tina van Dijk som jeg følger på instagram. Hun tegner for det meste hvaler. Denne jenta er så søt med hvaler på genseren sin. Jeg ønsker meg en sånn genser.
Kjære svigermor kom innom oss i dag med posten som hun og svigerfar har vært så snille å hente for oss. Jeg ble så hoppende glad for mens jeg har vært borte har jeg fått to postkort! Tøydukke Stina ville bli fotografert sammen med dem, selv om fotografen fremdeles er ustø på hånden.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Med vennlig hilsen

Stina

^_^

Kommentarer