19. julikort ^_^

Kjære bloggleser, er du glad i havet?
 I dag har jeg og TK reist fra den fine barndomsfjorden min Velfjord og ankommet Verdal. Her besøker vi venninna mi Asi og familien hennes. Det er alltid litt trist å reise, men jeg planlegger en ny tur til høsten.
 Dagens kort har jeg kjøpt på nettsiden til søciety6. Det er designet av Tina van Dijk som jeg følger på instagram. Hun tegner så fint! Mange av motivene er inspirert av havet.
 I Verdal hadde fadderbarnet mitt hjulpet til med å re opp senga vi fikk låne. Tøydukke Stina la seg godt til rette og leste bok mens jeg og TK ble lurt inn i en kilekrig... Jeg tror egentlig at Tøydukke Stina kunne tenkt seg å være med å leke, men å lese om Mummitrollet er også gøy!

Ønsker deg en nydelig sommer videre!

Med vennlig hilsen

Stina


Kommentarer