1. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper alt står bra til! Her i Vestby går det fint. I dag har det vært strålende sol og 27 grader ute. Vi har vært hjemme og spist is, ryddet litt på terrassen, gått en tur til sentrum og tatt det helt med ro. Jeg håper også at du liker kortet. Det er til å fargelegge. Jeg har startet litt, men du må gjerne fortsette!
 Kortet er fra en postkortsamling av Johanna Basford. Da fargeleggingsbølgen for voksne slo over landet, ble det gitt ut flere fargeleggingsbøker og kortsamlinger som Johanna står bak. Jeg synes bildene er veldig fine. Og jeg liker havet. Kortet er tilfeldig valgt fra samlingen.
 Jeg tok med Tøydukke Stina til sentrum. I tillegg til en ny og fin sandvolleybane ved Rådhuset, har de satt opp line. Jeg turte ikke selv, men Tøydukke Stina våget seg utpå! Vinden var sterk og det ble et par fall, men Tøydukke Stina var like blid!
Med ønske om en fortsatt herlig sommer!

Hilsen Stina


^_^

Kommentarer