3. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har en fin sommer og at lykken står deg bi!
 I dag har jeg skrevet kort og tatt bilde av kortet, men så ble det uklart og jeg merket det ikke før jeg hadde limt igjen konvolutten. Men det går bra. Mens jeg skrev kortet regnet, tordnet og lynte det. Strømmen gikk. Tidligere i dag var det sol og jeg var i Oslo og møtte ei venninne jeg ikke har sett på mange år. Det var kjempekoselig! Enkelte venner er som firkløvere og jeg er så heldig som har en liten bukett.
 Dette kortet kjøpte jeg på Outland. Det er tegnet av Anita Jeram som også står bak barneboken "Gjett hvor glad jeg er i deg". Det er Two Bad Mice som gir ut kortene og det finnes mange av dem! Tegningene er så søte og fine og jeg har lyst til å kjøpe mange, mange fler!
Tøydukke Stina var med til Oslo og fikk hilst på venninnen min. Det var så mye folk ute så jeg feiget ut og turte ikke ta bilde i Oslo, så det ble et bilde på terrassen hjemme. Det ble også veldig uklart, som kortet, men Tøydukke Stina synes at det har fanget kveldens gråværsstemning og viser bildet gladelig frem!

Husk at du er unik!
Hilsen Stina

^_^


Kommentarer