29. julikort ^_^

Kjære bloggleser, jeg håper du har en fin lørdag!
 I dag har lillesøsteren min bursdag og vi har vært i Oslo og feiret. Vi har kost oss masse! Vi har vært pirater og vi har spilt minigolf. Vi har ikke sett på reptiler, men det er en fin reptilpark i byen så kanskje en annen gang?
 Dagens kort er fra kortsamlingen Animalium og er det andre kortet fra boksen som jeg sender nå i juli. Det er utrolig mange flotte kort i pakken og jeg har fremdeles mange igjen!
Tøydukke Stina var også med, selv om hun ikke spilte minigolf. Da vi skulle ta bilde med instaxkameraet så vi at jeg hadde glemt å bytte film. Null bilder! Sånn kan det gå. Det er forresten utestedet Oslo Camping som tilbyr gjestene sine å spille minigolf. Innendørs. Det er veldig kjekt!

Jeg ønsker deg en fortreffelig helg videre og fine juli- og augustdager.

Med vennlig hilsen

Stina

^_^

Kommentarer