Tid for tegning.

Jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg skulle tegne et portrett til min onkel, som takk for alle gangene jeg har fått sittet på og dermed reist gratis fra Østlandet til Nordland og tilbake igjen. Det hører også til historien at han har bestilt dette portrettet for flere år siden. Neste fredag tar vi turen igjen, og jeg ville så gjerne ha gjort klart dette portrettet. Jeg har til og med lovet meg selv at i dag, onsdag 19. september, på blogglisten min, skulle jeg legge ut bilde av hvor langt jeg har kommet. Og det skal jeg jammen gjøre!

Skal vi se...

Hvor er tegnesakene mine...


Hmmmm...

Ah! Det var under alt rotet!


Så bra!

Hva trenger jeg ellers... Knettgummi er i skuffen, bildet jeg skal tegne ligger under noe papir i sofaen, blyantspisser er der ja, viskelær ok. Men.. I alle dager!


Hvor er min 2B-blyant? For ikke å si HB, og blyantpennen min!

Det virker som om jeg ikke er helt klar ennå. Mens vi venter, og leter, kan vi kose oss med dette tøysediktet:



A Silly Poem

Said Hamlet to Ophelia,
I'll draw a sketch of thee,
What kind of pencil shall I use?
2B or not 2B?

Spike Milligan



Hohohohoho^_^

Kommentarer