Smil og vær glad :-)

Jeg sitter nå og skriver på vår bestefar-PC, mens vår nye, unge iMac står og brisker seg på skrivebordet. PC'en jeg skriver på har blitt forvist til en av kjøkkenstolene våre. Jeg sitter i sofaen og bruker en kjøkkenstol som bord. Bare fordi jeg ikke har turt å bli kjent med iMac. Hvordan skal jeg klare å skrive blogg på den? Hvordan skal jeg redigere bilder? Jeg har så mye å lære...

Det er snart 10 år siden sist jeg jobbet på en mac. I tre uker var det bare meg og photoshop og enkeltklikk istedet for dobbelt. Bilderedigering og smil.














Jeg må si jeg klarte å gjøre underverker ^_^
Mon tro hva slags smil jeg kommer til å lage samen med min kommende venn, Mr. iMac?
:-D




Og når vi først snakker om venner! I dag hadde jeg mulighet til å ta med meg en særdeles god venn på min daglige promenade. Han likte å komme seg ut og jeg likte hans gode selskap. Det var strålende :-) 
3503 skritt hjemmefra og til Høgskolen, uten at det havnet en eneste dråpe på mine brilleglass :-D

Kommentarer