Bursdagsgave til mann 35 år.

Lignende fraser har jeg skrevet mang en gang i googlefeltet. "Gave til mann." Det er alltid en del treff å finne. Som regel på forum.kvinneguiden, eller forum.nybaktmamma. Og jeg leser. Standardsvar er verktøy, datautstyr, bilde av deg i sexy undertøy, klær, fortballtrøye... Og innimellom litt mer morsomme ting som for eksempel PSP. Og nå lurer dere kanskje på et par ting i forhold til denne innledningen. Og svaret er ja på begge. Ja, jeg skal nå legge ut bilder av gavene TK fikk fra meg på bursdagen sin, og ja, bloggtittelen er hva den er kun fordi jeg vil at den neste som søker på "gave til mann" skal kikke innom bloggen min. Hm. Kanskje jeg burde ha kalt innlegget "julegavetips til mann"? :-P

But here goes! Min kjære har feiret bursdag i dag!:D 

Og siden vi begge er bursdagselskende folk, har vi utnyttet kvelden maksimalt! Taco, skattejakt, gele, to serieepisoder, en film, mer skattejakt, brus og snacks! Herlig :-D

Skattejakter er morsomt! Om man er 10 år eller om man blir 35! Og med så mange gaver kan det vel ikke gå galt ;-)

Men aller først litt mat! Deilig taco ^_^

Så ble det tid for skattejakt! TK hadde på forhånd fått gavehint som jeg tvang han til å gjette på. Jeg gjør alltid det. Jeg er så slem... Men det er morsomt også :-) Skattejaktlappene inneholder hintet, det han gjettet på forhånd og en tegning som viser hvor han kan finne gaven.

Gave 1: En spennende jakt! Ikke etter diamenter, men etter Jack the Ripper! Det er et tomannsspill og det blir spennende å prøve det :-D

Gave 2: Noe praktisk! Ikke en stekepanne, som TK foreslo, men en saks! Med bilde av Sniff og pus på :-)

Gave 3: Noe skummelt. Mon tro om en time på velværesenter er noe av det skumleste TK vet? Ikke vet jeg. Uansett håper jeg at denne mangaen er underholdende. Slagordet er visst: "A blood-spattered battle between diabolical sorcerers and the monsters they created." Spennende :-)

Det er lurt å spare litt på moroa, så etter tre flotte presanger ble det tid for dessert. Nammis :-)

Og noko attåt ^_^ Arrested Development er moro :-D

På'n igjen med gave 4: Noen har en hemmelighet, og TK gjettet riktig! Det gjorde det egentlig ekstra morsomt, for det skjer ikke så ofte, og han trodde jo ikke på det selv ;-)

Gave 5 skulle være noe å tenke på. Ikke kryssord, men en listebok! Jeg kjøpte den på Tronsmo. Jeg syntes den hadde fine forslag til lister og pene illustrasjoner inne :-)

For å være helt ærlig har jeg lyst på en selv, og er nesten litt misunnelig ;-)

Gave nr. 6: Kjekt å ha! Ikke en Øystein Sunde-LP, selv om det kunne ha vært det. Nei, jeg har drevet å tegnet på knapper, strikket og sydd for å lage et DS-futteral. Med plass til DS og 2 spill :-) 

 Så ble det igjen tid for litt mer energiinntak. TK hadde selv bestemt snacksen: Saltkringler, minibrownies fra United Bakeries, minimarshmellows og minicola ^_^

Lys på "kaken" er vel så godt som obligatorisk? I og med at vi manket lys tente vi en fyrstikk med en fyrstikk. Funket som bare det :-D Lille My er ihvertfall fornøyd ^_^

Med snacks følger det gjerne en film, og vi endte opp med å se denne britiske gangster-forviklingskomedien fra 1998. Det var første gangen for min del, og jeg lurer på hvorfor jeg ikke har sett den før! Jeg skulle ha hatt en sånn filmlistebok altså... :-P

Etter vellykket filmvisning fant TK pakken med det pene i. Nærmere bestemt gave nummer 7. Det var ikke et bilde av meg, men mange andre fine bilder!

"Blade of the Immortal" er en veldig estetisk og bra japansk tegneserie, og tegningene er så flotte at en slik kunstbok burde vært på toppen av alle prioriteringslister! For å sette det sånn passe på spissen ;-)

Noe av det fine med boken er jo at den består av nesten bare helsidesbilder, og alle er fantastiske!

Gave nummer 8: Trillende toner. Dessverre ikke billetter til Spamalot...

Istedet ble det en spilledåse, en sånn man sveiver, med Pink Panter-temaet! Genialt :-D Takk til den flotte butikken på Teknisk Museum :-D

Neste gave, med hintet "WOW", måtte det jobbes litt ekstra for. Turen gikk nemlig opp til det skumle loftet....

Der, bak en låst boddør, så vi Hufsa...

Gave nummer 9... Ikke en signert tegning, men...

En flott og detaljert figur av Samus Aran, som er en spillfigur. Hun er pen :-)

For en kveld! Jeg lurer på om noen av mine gaveinnkjøp kan være til inspirasjon for andre? Jeg vet at jeg er veldig fornøyd med min egen innsats og det var moro å gi bort så mange flotte ting på en gang. Runddager altså :-D

TK er glad og fornøyd, jeg er glad og fornøyd og da er alt som det skal være :-)

Hvem er nestemann til å ha bursdag?

;.)

Kommentarer

  1. Hei, jeg er på jakt etter saltkringler. Hvem butikk kjede får du tak i det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Beklager at jeg svarer så sent, har ikke lagt merke til at jeg har fått kommentar. Hvis du skulle ha saltkringler til jul håper jeg at du har funnet dem! Ellers er de avbildete saltkringlene kjøpt på Ultra, på Ski Storsenter :-)

      Slett
  2. Da fikk du et klikk til pga nettsøket "Gave til mann". Fin nettside forresten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for det ^_^ Valgte tittelen fordi jeg selv har gjort det søket så mange ganger, så jeg var spent på om det ville generere flere klikk ;-) Hyggelig at du likte siden min :-)

      Slett

Legg inn en kommentar