Kjeks og poesi.

Det er mange feller å gå i når man tar studiedagen hjemme. For det første er det veldig sjelden at en hjemmestudiedag inneholder noe særlig med studier. For det andre er det mye morsommere å gå på butikken enn å smøre tørre brødskiver hjemme.

Jeg kjøpte kjeks.
(Ikke si noe til TK for jeg hadde tenkt å holde det hemmelig og si at jeg bare har spist knekkebrød og gulrøtter i dag).


Og et eple for samvittighetens skyld. Men du ser nå hva jeg har spist mest av. Kjeks er ikke særlig sunt... 


Poesi derimot er veldig sunt. Om det er godt gjennomarbeidede tekster eller noe en tenåring har snekret sammen på null komma niks, spiller ingen rolle. Det finnes ikke usunne dikt. Og dermed basta :-) 


Jeg har ikke dato for når dette ble laget, jeg vet bare at det er mange år siden og at jeg skulle ønske jeg hadde hode til å dikte slik jeg også :-)

Nå skal jeg pakke sammen smulene mine og forberede meg på en herlig aften med animasjon på Blindern :-)

God helg :-D

Kommentarer