Høstshopping :-)

De peneste klærne finner man om høsten. Fargene er så fine :-D


Jeg shoppet forleden dag og sikret meg for det meste overdeler og tights :-)


Så mange farger som mulig! Jeg kjøpte et gult par også, men i og med at de var på beina fikk de ikke være med på fotoshooten ^^


Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe benklær, men det var salg på Noa Noa så det ble et fint rosamønstrete skjørt også :-)


Genser og cardigan. Og her var jeg hermegås. Christine hadde på en slik gul cardigan på søndag, og jeg oppsøkte butikken for å kjøpe meg en likedan! Så fin er den :-)


Grønn genser og mønstrete cardigan :-)


Skjerf i en nydelig blåfarge! Jeg er litt svak for blått. Jeg innbiller meg at jeg liker varme fargetoner best, men det viser seg gang på gang at de fleste blåtoner har en eller annen magisk kraft over meg :-)


Nesten alle klærne på en gang! Det var en genser som sneik seg unna. 
Tights, mønstrete cardigan og de to genserne er fra H&M, skjørt og tights fra Noa Noa og skjerf, gul cardigan og en vinrød genser som kan skimtes på øverste bilde er fra Only.

På Only kom jeg med gul cardigan, blått skjerf og vinrød genser til kassen. Kundebehandleren sa: "Du har sikret deg alle høstens farger, du!" :-D

Så deilig det er å oppgradere garderoben :-)

Kommentarer