Sommerkvartalet sett gjennom fine streker :-)

Etter en god stund med få oppdateringer begynte jeg så smått å gi bloggen litt mer oppmerksomhet. Det første jeg gjorde var å tegne nye "En fin strek"-illustrasjoner. Mellom juni og august ble det tegnet tre bilder. En i juli og to i august. Stakkars juni... 

I juli var jeg hjemme hos familien på ferie. Den siste uka ble bygdedagene arrangert og jeg skulle lage lillebrors konfirmasjonskort:-)


Jeg klarte å forstue foten min, så jeg ble litt mer stillesittende en planlagt, men fikk ihvertfall haltet meg avgårde til markedsdagen :-)



 29. juli satte vi oss på toget og 30. juli var vi tilbake i Oslo. Jeg prøvde meg på en krusedull i Øysteins blyant-stil, men det var ikke så lett som det ser ut!



1. august var jeg tilbake på jobb, men 2 uker etterpå startet en helt ny hverdag. Noen hadde tryllet fram en helt ny start! Og plutselig var jeg student igjen :-)


For meg var det befriende å legge fra meg jobbnøklene og ønske en ny hverdag velkommen. For TK var det trygt å vite at hans midlertidige stilling endret status til fast jobb, og at medarbeiderne var så glade på hans vegne at de ønsket han velkommen tilbake etter ferien med blomster :-)

Med september kom høsten, og jeg er spent på hva den bringer både i studier, filmer, håndarbeid, bøker og så videre. Og ikke minst: Hva den bringer av nye streker :-D

Kommentarer