Langs elven...

Eller elvelangs, som de kaller det. Akerselvavandring. Elvelangs i fakkellys. Det arrangeres hvert år, torsdagen nærmest høstjevndøgn. Etter 9 år i Oslo fikk jeg endelig tatt turen :-) Her er noen bilder fra kveldens vandring:

Åpningsshowet ikke langt fra Bentsebrua:-)



Opplyste trær :-)


En slags oppvisning.


 Lys på vannet.

Opplyst statue :-)

Fest og moro ved Månefisken :-)

Foss :-)

Jeg har dessverre glemt hva brua heter, men det var veldig fint :-) Og fullt!


Vi nærmer oss Blå og Strykejernet Kunstskole, noe som setter preg på omgivelsene :-)


Dette lysshowet var veldig virkningsfullt og pent å se på. De har brukt trærne som lerret og det skapte mange spennende skygger og formasjoner :-)






Det var en fin tur :-) Neste gang skal jeg ha med kontanter sånn at jeg kan kjøpe meg en vaffel :-)

Nå kan høstjevndøgn bare komme :-D

Kommentarer