På vei hjem :-)

Nå, hvis du leser dette en gang iløpet av denne fredagen, sitter jeg antakeligvis i bil sammen med min onkel. Vi er på vei hjem til vår kjære fjordbygd. I går spurte jeg hvem som er nestemann til å ha bursdag, enda jeg visste svaret hele tiden! I morgen blir min bestemor 90 år. Det er en respektabel alder. Jeg gleder meg til å komme hjem. Det er ikke så ofte man er hjemme om høsten. Det er klart jeg må utnytte denne friheten som studenttilværelsen skaper så godt jeg kan! Jeg har pakket skolesaker, strikketøy, lesestoff, tegnesaker og geocaching-utstyr, så jeg kommer til å ha nok å gjøre! Jeg tror det blir bra :-)

Her kommer et bilde fra arkivet: et høstbilde tatt fra bilvinduet sist gang jeg tok turen hjem på denne årstiden. 

Datoen dette bildet ble tatt er 11. oktober. I dag er det 28. september. Når vi kommer så langt er det antakelig mørkt, men jeg håper likevel vi får se en del flotte høstfarger andre steder på veien. Vi skal tross alt kjøre i en halv dag, så noe må vi jo se :-)

Ha en flott fredag alle sammen!

Jeg vinker hade og på gjensyn til byen og smiler "nå kommer jeg snart!" til bygda :-D

Og så spiller vi litt fin musikk på turen:


:-)

Kommentarer