En fin juli 2023 - Vindusshopping

 Vi har en oransje sofa! Den kjøpte vi for cirka 15 år siden. Det er en treseter og den største og dyreste sofaen jeg noensinne har eid.

Nå ser vi etter en større sofa til å ha på stuen. Tenk, en sofa der vi begge kan sitte og strekke ut beina samtidig! Etter at jeg var ferdig på jobb så dro jeg og TK til kjøpesenteret i Vestby. Der har de en møbelbutikk. Med mange sofaer!


Det ble bare vindusshopping i dag, men det er en start! Det er uansett lurt å se flere steder.

Det er godt å være i gang. Vi har vært litt slappe. Men i går ryddet vi klær og i dag har vi sett på sofa. Og montert vaskemaskin!

Etter at vi så på sofa gikk vi innom Sparkjøp for å se om de hadde noen små avlastingsbord. De hadde noen, men det var denne grisen jeg fikk mest lyst på:


Det er de grå flekkene på øret og øyet som gjør susen. Jeg fikk lyst til å ta den med hjem. 

Å ta bilder av ting jeg får lyst på er mitt shoppingtriks. For ofte er bildet nok. Jeg trenger ikke å eie alt det søte jeg ser. Heldigvis. Da ville jeg ha hatt så mange bamser at jeg kunne vært med i Norge Rundt.

Det ble som sagt bare vindusshopping i dag, men det var koselig. Jeg gleder meg til å breie meg ut i sofaen på stua!


Kommentarer