En fin juli 2023 - En helt vanlig hverdag

 I dag har vært en helt vanlig dag. Tore Kristian var snill og kjørte meg på jobb! Og da jeg var ferdig kom han å hentet meg. Vi så litt tegnefilm. Og så bestemte jeg meg for å jobbe litt til.

Her satt jeg og jobbet. Jeg leste ikke noter, i stedet kvalitetssikret jeg offentlig journal.

Her skal sofaen stå.

Her sølte jeg en kanne med vann på gulvet da jeg ble tørst og tok pause i arbeidet for å hente drikke. Jeg tørket opp før jeg tok bilde.

Her er alt garnet jeg kjøpte i forrige uke. Til votten min. Jeg prøver å lage et mønster som ikke er komplisert, men det klarer jeg ikke, for jeg vil ha så mange farger!

Etter all jobbingen var det gøy å komme i gang med strikkingen. Jeg er jo så spent på hvordan det blir!

Hurra! Jeg er i gang!

Helt vanlige hverdager er kjempefine dager!

Kommentarer