En fin juli 2023 - Animal Crossing

 I dag har jeg bare spilt Animal Crossing New Horizon. Og spist. Jeg bestemte meg for å gjøre noen endringer på øya og jeg har jaktet insekter. TK spiller også ACNH og han kom på besøk til øya mi for å være med å fange insekter. 

Spillet spilles i ekte tid og på bestemte dager og perioder i året så skjer det forskjellige ting. Fire ganger i året arrangeres det en insektskonkurranse med muligheter for å få premier. Vanligvis blir jeg fort lei, men det er morsommere med venner på besøk. TK har alltid fjeset fullt av plaster. I dag ble han bitt av mygg flere ganger, så plastrene fjernes nok ikke med det første.

De eneste bildene jeg har tatt i dag er bilder fra spillet, så derfor er det det jeg deler. Det morsomste var å fange en del insekter jeg ikke hadde fra før. Nå mangler jeg bare fire stykker og så er insektsamlingen komplett!

Og sånn ble denne dagen. Jeg satt hjemme på sofaen samtidig som jeg ferierte på min egen private øy. Der skinte solen, jobb finnes ikke og det er mye morsommere å rydde der enn på ekte. Så rart! Nå får vi se hva morgendagen bringer! :-)

Kommentarer