En fin juli 2023 - Innedag

 Jeg tror ikke jeg sto opp før i 13-tida i dag. Det var så deilig. Jeg har skikkelig lørdagsfølelse i dag. Og det er bare torsdag! Jeg har vært inne hele dagen, med unntak av en liten tur på verandaen for å ta bilde, og en liten tur på trappa for å riste et støvete pledd. Ute har det regnet.

Det trommet skikkelig en stund. Store, harde dråper. Det var fint. Det er ekstra koselig å strikke i regnvær. I dag kom jeg et stykke videre på votten, og jeg broderte med gult inni blomstene. Jeg er usikker. Men jeg skal fortsette å strikke og bestemme meg for eventuelle endringer når votten er ferdig.

I går hentet jeg en pakke. Jeg har kjøpt hårpynt fra det store utland. I dag prøvde jeg mine nye, fine hårklyper. Jeg har så tynt og glatt hår, men klypene sitter godt. Jeg er litt forelsket <3

Og det var dagen i dag. Vi har sett litt på tegnefilm. Jeg har snakket litt i telefon. Og vi har flyttet på litt rot, for å få plass til mer rot! I morgen får vi hyller levert på døra. Det blir bra!


PS: Oteren Pascal, en karakter som dukker opp i Animal Crossing nå og da, minner meg om lillebror. Hihi.

Kommentarer