En fin juli 2023 - Shopping

 I dag har jeg og Tore Kristian vært på utflukt. Målet var å kjøpe bursdagsgaver. Det ble selvfølgelig flest gaver til meg selv, men noen bursdagsgaver også.

Som regel drar vi til Vestby storsenter, eller Ski storsenter, men nå som vi har flyttet er vi plutselig nærmere andre kjøpesentre også. Rygge storsenter har litt andre butikker, så vi dro dit! Jeg så en bok jeg fikk lyst på, om forlatte gårder, men jeg kjøpte den ikke. Måkeserviettene derimot, de kjøpte jeg. De er til en brevvenn som liker måker. Vi kom ikke helt i mål, men vi kjøpte bursdagsgaver til fire forskjellige personer. En av de fire får puslespill.

Jeg fikk lyst på puslespill selv, men jeg har så mange! Jeg har faktisk kjøpestopp på puslespill, til jeg har lagt noen av de jeg har. Men jeg kan kjøpe til andre! Noen liker ikke å legge puslespill på færre enn 1000 brikker, for det må jo være litt utfordrende å pusle, men jeg liker alle størrelser. Noen ganger er det gøy å bare pusle litt. Jeg synes det er supert at det er mulig å få tak i små puslespill som ikke bare er ment for små barn.

Det var koselig å rusle rundt på senter. Og vi har også kost oss med tegnefilm og Animal crossing. Dagens fineste stund var nok likevel rett før vi dro på shopping. Jeg var nydusjet med rene klær og følte meg, ja, som ny. Jeg gikk ut og satte meg på trappa. Det var komfortabelt i skyggen med god temperatur og litt vind. Jeg var barføtt og det var så deilig å sitte der og kjenne på bakken og gresset. 

Jeg håper at du også har hatt en fin dag!

Kommentarer