En fin juli 2023 - Rusleturer

 I dag har jeg vært så slapp. Føttene mine har ikke vært interessert i å gå i det hele tatt. Likevel ble det to rusleturer i det fine været. Med to lange oppoverbakker.

Først ble jeg og lillesøster med da Mamma skulle hente en avisholder som hun hadde kjøpt.

Den er fin! Jeg er spent på hvor den skal stå.

Så gikk vi en tur til bestemor og butikk og tilbake hjem igjen. Mamma la merke til noen søte små nøster i skråningen mot fjorden. Kan du se dem?

He he, neida, jeg bare tuller. Det er bare blomster på det bildet, så vidt jeg vet. Men på dette bildet ser vi en av tre måkeunger og en av de som passet på:

Disse var jo veldig små. De andre ungene vi har sett er større. Men de er jo utrolig søte når de er så små. Ellers fulgte jeg og lillesøster med på ternene. Vi er nå 90 % sikre på at det er rødnebbterner. Alternativet er makrellterne.

Vi fikk se mye fint på de to rusleturene våre. Og været var nydelig! I følge Yr så blir det bare regn fra nå av, så selv om føttene ikke likte å gå så er resten av meg veldig glad og fornøyd for å ha vært ute i solskinnet. Og da vi var hos bestemor satt vi ute på terrassen og spiste is! Det var koselig <3

Kommentarer