En fin juli 2023 - Nye hyller 2

 Jeg lå lenge i dag også. Jeg vet ikke om jeg noen gang har snudd døgnet så fort før. Kanskje den gangen på kunstskole, da vi hadde nattskole i en uke. Vi hadde skole fra midnatt til klokken 06:00. Det tok månedsvis å få tilbake den vanlige søvnrytmen igjen. Jeg får prøve å legge meg litt tidligere og stå opp litt før resten av sommerferien. Men det var godt! Og etter frokost, eller lunsj, så monterte vi resten av hyllene som vi fikk forleden.

Pluss et lite bord som vi kjøpte da vi var på Rygge i går. Det er ikke den sjarmerende bibliotekstilen jeg drømmer om, men det er praktiske hyller for bøker og LP-plater. Det blir helt sikkert fint når vi har fått på plass musikken og litt bilder og pynt.

Ellers har vi sett litt på krim og jeg har strikket bittelitt.

Og vi har vasket klær. Vaskemaskinen går som en drøm. Hurra!

Kommentarer