En fin juli 2023 - Rolig onsdag

 I dag har jeg lest, strikket og besøkt bestemor. Det har vært en rolig onsdag. Det har vært overskyet og litt yr.

Jeg leser alt for sjelden. Når jeg først leser så starter jeg på bøker uten å fullføre dem. Jeg som var sånn en lesehest. I går startet jeg på en bok som jeg leste ferdig i dag!

Det var en lettlest bok. Jeg kjøpte den på grunn av tittelen. Jeg er egentlig ikke sånn. Hvem har ikke tenkt det minst en gang i løpet av livet? Som leser ble jeg engasjert og nysgjerrig og jeg likte hvordan vi ble kjent med personene både gjennom deres egne tanker og det de tenkte om hverandre. 

 Det føles godt å fullføre en bok, men var det lurt å lese den så fort? Jeg har jo knapt kommet hjem... Men! Jeg har med en bok til og noen tegneserier, så det var egentlig kjempelurt. Kanskje jeg rekker å lese en bok til?

Det var altså formiddagen som gikk med til strikking og lesing. Jeg lagde pannekaker til middag.

Mamma stekte bacon. Det var godt! Så gikk vi til bestemor. Da så jeg lammene som naboen har her på sommerbeite. 

Og det er alltid fint å gå langs fjorden og se på blomster, sjøen og fuglene.


Jeg elsker blåklokker <3

Kommentarer