En fin juli 2023 - Besøk

 I dag har jeg vært på besøk hos ei venninne i det gamle nabolaget. Det var veldig hyggelig. Hun har så mye fint! Hun har en kjempefin hage med nydelige klatreroser.

Jeg fikk servert mange forskjellige slags spennende nøtter og alkoholfri musserende vin. Det var godt.

Hun viste meg forskjellige musikkinstrumenter og jeg fikk spille på harpe!

Eller, spille og spille. Jeg lagde lyder. Men det var veldig gøy! Jeg fikk lyst til å lære å spille noe.

Vi hadde det veldig hyggelig og vi la planer for høsten. Det blir bra.

Etter besøket gikk jeg til Vestby storsenter og møtte TK. Jeg skulle hente medisiner. TK ga meg en presang! Nye kontroller til Switchen min. Gul og rosa. Jeg er heldig <3

Nå pakker jeg til reise nordover. Regntøy og kikkert, strikketøy og lesestoff.

Uken min har startet bra og jeg håper at du også har det fint!

Kommentarer