En fin juli 2023 - Nye hyller

Jeg har alltid ønsket meg et stort hus med et eget bibliotek. Det skulle ha store, brune hyller fra gulv til tak, med integrert stige. Og maaaange bøker. Boksamlingen startet jeg på for mange år siden, men det herskapelige biblioteket lar vente på seg. Det går bra. I stedet for å begrense meg til ett rom, så kan jeg spre bøker utover mange rom. Det er også gøy!

I dag har vi ventet på en leveranse fra IKEA. Hyller! Mange hyller! Først gjorde vi noe nyttig mens vi ventet. Vi ryddet litt i kjøkkenskap.

Det er fortsatt en del igjen, men det ble mye bedre. Da vi følte oss ferdig med rydding, spilte vi Animal Crossing. Jeg la meg i sengen. Det var skikkelig avslappende.

Så ringte Bring og sa de var 20 minutter unna, selv om det egentlig var en time. Vi ryddet plass i kjellerstua i går. Her er et førbilde:

Da Bring kom fikk vi alt båret inn og monteringen startet. Sånn ble det:

Det kommer til å bli så bra! Vi skal montere flere hyller i morgen. Men nå tar vi kveld.


 Ønsker alle en nydelig kveld!

Kommentarer