9. Gi bort en julegave - Jul 2020

I dag tenkte jeg å gi bort et par julegaver. Jeg har flere som må sendes med post, helst for flere dager siden. Og jeg tenkte jeg skulle gi noe småtteri til barna som bor over oss. Pakke inn et par ting og legge det i postkassa med en hilsen fra nissen. Men sånn ble ikke dagen i dag.

Vi har kjøpt ny ovn fordi den gamle ikke fungerer så bra (ikke undervarme) og i dag fikk vi ovnen levert på døra.



Vi pakket ut, skrudde den fast i veggen og stilte inn klokka. Så langt så vel.

Før den kan tas i bruk, så må den rengjøres og stå på en stund. For å rengjøre den må vi ta ut alle løse deler, inkludert bretthyller. 


Så fint da, at den ene bretthylla sitter bom fast. 

Nå er vi ganske frustrerte begge to, og jeg vil bare ha litt kveldsmat og gå å legge meg. Og håpe at det blir "likar i morra". Da skal jeg ringe leverandør. Hurra hei og hopp.

Gaver skal gis bort, med et smil, og det gleder jeg meg til ^_^

Kommentarer