3. Skrive julekort til nissen - Jul 2020

I dag skal jeg skrive julekort. Og ikke til hvem som helst. Jeg skal skrive julekort til Julenissen!

Jeg synes julekort er veldig koselig. Det finnes så mange fine motiver og formater. Også er det så fint å sette seg ned med alle kortene og en fin penn og tenke på de du sender kort til.

Dette kortet skal Julenissen få.

Liker du å skrive kort?

For noen år siden skrev jeg sommerkort. Det var veldig gøy. Det endte med at jeg meldte meg på en brevvennside, og nå har jeg mange nye venner både i inn- og utlandet. Noen skriver ofte og noen skriver sjelden. Det er uansett alltid like morsomt når det ligger et brev og venter i postkassen.

Julenissen får nok mange brev. Noen sendes til Alaska, andre til Rovaniemi, noen til helt andre steder og noen hit til nabokommunen min.

Adressen er Julenissen, 1440 Drøbak.

Det er sikkert ikke for sent å sende en hilsen hvis du også har lyst ^_^ 

 

I morgen tar jeg med kortet til Posten og da håper jeg at Julenissen får det i neste uke en gang.

Håper han liker rever som skøyter over isen ^_^

Kommentarer