8. Pynte til jul - Jul 2020

Vi nærmer oss årets mørkeste dag og det merkes. Spesielt på regntunge dager som dette. Det var mørkt da jeg gikk til jobb, grått og dunkelt mens jeg var på jobb, og da jeg gikk hjem var det mørkt igjen.

Det er koselig å pynte til jul. Ting blir litt annerledes en stund. Og det er fint. Noen pynter kanskje litt til advent og venter til lille julaften før pynten kommer på plass, mens andre har kanskje holdt på et par måneder allerede. Noe pynting går fort, mens annen pynting trenger tid.

Jeg har allerede pyntet en del inne, samtidig som jeg har mange ideer som må vente til en annen gang. I dag hadde jeg bestemt meg for å pynte ute, og sånn ble det. Selv om det regner.

Alle trådnissene henger nå på epletreet!

Jeg er spent på hvordan det ser ut i dagslys. Og om barna som bor over oss kommer til å like det. Og om tekstillimet på nisseluene kommer til å holde! Det blir spennende å se.

Jeg har fortsatt litt julepynt som jeg ikke har fått satt fram inne. Det gleder jeg meg til å gjøre. Jeg har for eksempel en del fine juletrekuler som trenger et sted å være.

Ellers kan jeg anbefale å pynte med bøker!

Har du pyntet ute i år?


Kommentarer