12. Legge julepuslespill - Jul 2020

 Når jeg er innom en bokhandel eller en lekebutikk, tar jeg meg alltid tid til å se på puslespillene de har. Det finnes så mange fine motiv! Noen ganger lar jeg meg friste og andre ganger ikke.

Jeg har et vinterpuslespill som jeg kjøpte på loppemarked et år, muligens i fjor, og jeg tenkte at det kunne passe godt i desember. Det er ikke snø ute, så hvorfor ikke ha litt snø inne? Snøkrystaller i puslespillform.


Puslespillet har bare 1000 brikker, men jeg mistenker at det kommer til å ta litt tid likevel....


Det er også flere brikker som passer sammen, så det tar litt tid å finne rett kombinasjon. 


Det kommer til å bli fint da! Og det er godt med en litt ekstra utfordring innimellom.


Når jeg legger puslespill så tenker jeg ikke på noe. Det er deilig. Det var bare så vidt jeg klarte å løsrive meg sånn at jeg kunne dele dette med deg. Det hender at Tore Kristian legger puslespill sammen med meg, men dette ble for kjedelig for ham. Da kan han gjøre andre koselige ting ^_^


Liker du puslespill?

Kommentarer