21. Feire solsnu - Jul 2020

Gledelig solsnu!



Etter mange dager, flere uker, med regn, så dukket endelig solen opp i dag, som for å si at nå kommer jeg mer og mer tilbake. Det går kanskje litt sakte til å begynne med, men allerede i februar så er det godt merkbart. Jeg gleder meg!

Jeg vet ikke helt hvordan man feirer solsnu, men jeg og Tore Kristian burde kanskje ha vært ute og tent bål og skålt med øl og mjød. I stedet var vi inne med tente lys og spiste de siste lussekattene etter Lucia og drakk kakao fra de koppene vi syntes passet best for anledningen.


Det fungerte kjempefint det også!

Tenk, nå blir dagene endelig lysere igjen. Nå er det midtvinterfest, snart er det vår.

Også må jeg bare dele dagens tegning fra adventskalenderen vår:


Vi har tegnet mange karakterer fra animasjonsfilmer og -serier, så da denne karen dukket opp i dag, så ble jeg så overrasket og glad. Han er min helt!


Og sånn helt avslutningsvis på denne fine solsnudagen, et bilde av en rødstrupe, sett fra vinduet i dag.


Ønsker deg en nydelig uke!


^_^


Kommentarer