14. Lese en julebok - Jul 2020

Etter at jeg begynte å følge flere julekontoer på Instagram, så skjønte jeg at julebøker var en stor greie. Romantiske julefilmer og romantiske julebøker. I fjor fikk jeg en romantisk bok i julegave. I år leser jeg den. Den heter 25 dager til jul. Jeg har jukset litt og begynt å lese på den allerede. Jeg leser ett kapittel hver kveld høyt til Tore Kristian.


I tillegg, siden dagen i dag er satt av til julebøker, så leser jeg bildeboken Reven og nissen av Astrid Lindgren. Og i forrige uke kjøpte jeg en bok som heter Julens ni liv. Mest fordi den også handler om katter. Jeg leser ikke den i dag, men kanskje i romjulen? Eller neste jul.

Jeg burde kanskje ha hatt et mer juleinspirert bokmerke?


Man tager hva man haver! Eller det som ligger nærmest. Det er som regel det jeg gjør!

Ellers er det hyggelig å lese en bok som fungerer litt som en kalender. Hvert kapittel er passe langt og koselig. Og så blir det spennende å se om det skjer et aldri så lite julemirakel for personene vi følger, Daniel, Kate og Jack ^_^

Kommentarer