17. Gå tur og se på utejulepynt - Jul 2020

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Det er vinter, og det bare regner og regner og regner og regner. Selv om klærne mine er helt greie, så fristet det ikke så veldig å gå ut.

Jeg og Tore Kristian gikk ut likevel. En veldig kort tur. Vi så masse fine julelys, og noen ikke fullt så fine. Eller, de var ikke stygge, de bare blinket så veldig. Nå angrer jeg litt på at jeg hadde på hette. Hvis jeg hadde fått masse regn på brillene mine, så ville alle lysene blitt enda mer spektakulære!

Det var som sagt mørkt og vått, og det var ikke så lett å ta fine bilder. 


Er det bare meg, eller ser det mest skummelt ut? Det er noe med lyset i bildet. Det ble litt skrekkfilmaktig... Heldigvis ser det ikke skummelt ut på ekte. Da hadde jeg ikke stoppet for å ta bilde!

Det er litt fint med lys nå som det er desember. Jeg liker å se stjerner i vinduene til folk. Det er koselig.

^_^

Kommentarer