Mine nye gamle duker.

Jeg kjøpte dem i sommer på de tidligere nevnte bygdedagene for tilsammen 35 kroner. Jeg synes de er kjempefine, spesielt de blå, og helt klart verdt prisen :-)


Se som den minste duken pynter opp bokhylla mi:-)

Duken ble enda finere med fotobuketten stående oppå seg^_^

Den fine trereven min virker veldig fornøyd med sitt nye underlag :-)

Det er ikke så ofte jeg kjøper duker, hverken nye eller gamle, og denne kommoden har aldri hatt på duk før. Det var fint med litt forandring. Og det skulle ikke så mye til :-)



 Og nå over til...



I dag gikk jeg et lite stykke langs Akerselva på vei til skolen og oppi buskene kunne jeg plutselig skimte et lite kunstverk :-) Jeg leste også det som sto på lappen og det var mindre hyggelig. Beskjeden gjaldt heldigvis ikke meg :-) Turen fra ytterdøra mi til bokskapet mitt på skolen kom på 4534 skritt, inkludert et par svippturer innom forskjellige interiørbutikker jeg så på veien. Og jeg ble forelsket i en lampe:

Mathieu Challières: La Volière bird lamp.

Den koster bare 2000 kroner...

Det er farlig å promenere...

Kommentarer

  1. Hei:)
    Jeg lurer på hvor du har kjøpt den lampen med fuglene?

    Mvh
    C.E

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg har ikke vært på bloggen en stund, så har dessverre ikke sett kommentaren din. Jeg håper du har funnet det ut :-) Den er kjøpt på interiørbutikken Eske i Oslo. Her er nettsiden deres: http://www.eske.as/

      Hilsen Stina :-)

      Slett

Legg inn en kommentar