Hjemmelagd brød :-)

I et nytt forsøk på å leve både sunt og økonomisk har jeg begynt å bake selv! Søtbakst har jeg aldri hatt noe imot og dermed lagd både titt og ofte, men duften av nystekt grovbakst har vært et sjeldent fenomen hjemme hos oss. Men nå! Bare se på herligheten!






Bildene ble tatt på mandag da jeg bakte brød for tredje gang etter sommerferien. Det er deilig å kunne nyte hjemmebakte skiver i matpakken hver eneste dag. Men etter en slitsom arbeidsuke for TK og spennende skolestart for meg har vi så smått begynt å gå tom... Vil det si.. Må jeg bake nå igjen???

Det er vel ikke akkurat som om oppskriften løper sin vei?


Nei.. Jeg ser jo på disse fine bildene at prosessen godt kan gjentas. Da får man jo nye, kanskje finere brød og den gode lukta i tillegg:-) I skrivende stund tror jeg likevel at jeg skal hvile på mine laurbær en liten stund til, muligens helt til søndag, og blir det krise har jeg hjemmebakte rundstykker i fryseren :-D



Hei! Skjerpings!



*******************************************************************************************
^_^ Dagens lille promenade ^_^
******************************************************************************************


I dag gikk jeg fra Høgskolen og hjem. Det er mange fine bygg langs veien, som trebebyggelsen rundt omkring i Oslo. De er så små og søte og sjarmerende :-) Det ble gått 3536 skritt i solskinnet i dag ^_^

Kommentarer