Helgens geocaching!

I helgen gikk jeg og TK på geocaching-tur for andre gang. Fortsatt i nærområdet:-) Vi valgte ut 2 cacher og jeg var som vanlig spent på om vi kom til å finne en skatt!


Den første cachen var ganske så liten, og det var jeg som så den først :-)


Inni fant jeg logg og en IKEA-blyant. Jeg skrev oss opp, men hadde ikke noe så lite å legge i posen, så den både var og er fortsatt skatteløs. Antakeligvis. Vi var faktisk den fjerde til å skrive i loggboken den dagen. Vi har foreløbig ikke sett noen geocachere i aksjon da :-)


Neste cache hadde vi vært og lett etter før, men vi fant den ikke. Nå hadde vi frisket opp koordinatene og i det vi begynte å gi opp og jeg kikket på samme sted for nte gang, så så jeg at det faktisk var noe der.


Det var ikke en pakke en gang. Bare en flat magnet med en logg teipet på. Men vi fant den! Og vi skrev oss på! Det er det viktigste :-) 

Før neste tur skal jeg komme på mulige skatter jeg kan legge inni bittesmå pakker^_^





I dag tok jeg turen innom Get servicesenter på egen hånd. Jeg gikk derfra, med et trådløst modem i den ene hånda og kamera i den andre, hele veien hjem. Det var ikke så mye nytt å se siden lørdag, med unntak av denne kvisten som på et eller annet tidspunkt hadde ramlet ned på fortauet. Glad ingen sto der akkurat da! 
2492 skritt :-)

Kommentarer

  1. Gleder meg til å bli med på geocaching-tur, jeg! Artig:-)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til du blir med :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar