Endelig Animeaften :-)

I dag skriver jeg seint, for jeg har vært på høstsemesterets første Animeaften-visning. Vi så Arriettas hemmelige verden :-)




Filmen er basert på den første boken om Lånerne, av Mary Norton, og handler om en liten familie. En bitteliten familie. De er småfolk og lever i husene til folk og låner ting som menneskene ikke vil savne. Det er en fin og rolig liten sak fra det japanske Studio Ghibli som ofte blir sammenlignet med vestens Walt Disney. Animasjonen er nydelig og historien er koselig.

For å gjøre litt stas på semesterets første visning tok jeg med nystekte boller og forsto det sånn at de falt i smak. Styret kjøpte inn saft :-)  Etter visning dro vi til Satos og spiste deilig mat :-D Alt i alt en vellykket aften :-) Nå gleder jeg meg til neste fredag for da begynner vi å vise høstens serier :-D Mer om det neste gang :-)






Med boller i hånd gikk jeg 3665 skritt hjemmefra og til Blindern hvor Animeaften har sine visninger :-) På bildet ser dere en godt kamuflert Coop Marked. Alle som kommer fra bygda med Coop Marked som eneste nærbutikk, vet at de ikke alltid er så subtile i sin framtoning ^_^


Kommentarer