Første skoledag!

Jeg har sommerfugler i magen, mens jeg skriver dette. Det er 9 år siden sist jeg nervøs og liten sto på Høgskoleplassen og lurte på hvor fadderne mine var. Hvordan kommer det til å gå i år? Det er ikke lenge til alle 6-åringene begynner på skolen heller, så små og spente. Jeg lurer på hvor sammenlignbare følelsene våre er. Jeg har tross alt gått på skole før. Men likevel... Dette er 1. klasse.

Her står jeg og venter spent på skolebussen. Jeg lurer på hva som står på lappen...

 De fleste 6-åringene har nok fått nye skolesekker. Nytt penal. Bokbind. Jeg ville ikke være noe dårligere og feirer en ny sjanse på skolebenken med to nyinvesteringer:

En lyseblå studieplanlegger:-D Jeg kjøpte den fordi den var fin, og så at den var ment for studenter da jeg kom hjem. Sånn flaks :-)

Og en ny matboks! Blafre har kommet med noen nye design, og siden jeg bare hadde en kjempestor matboks fra før og har savnet en liten, så var det ikke så mye å tenke på:-)

I boksen ligger det 2 brødskiver med brunost. I planleggeren står det hvor jeg må møte opp.

Neste steg er å stille seg opp og vente spent på bussen :-)




*******************************************************************************************
^_^ Dagens lille promenade ^_^
******************************************************************************************


Det er så mye å se når man er ute og promenerer! Denne pusen lå så godt så godt på det myke taket:-)
Jeg og TK gikk sammen fra leiligheten, litt rundt omkring i nærmiljøet, men mest i Bjølsenparken, før vi endte opp hjemme igjen. 3081 skritt denne gang :-)

Kommentarer