8. desember - Juleblogg 2019

Har du smakt på noe julegodter ennå?

I kalenderen i dag, lå det en tegning av masse julegodt!
Jeg tegnet denne til minne om påsken i april. Vi spiste ikke julegodter, men vi hadde påskeegg.

Forrige helg, da smakte jeg, TK, Lillesøster og Christine på julegodterier som vi ikke har smakt før.
Cola med smak av kanel var veldig rart. Den med sukker var bedre enn den uten sukker. TK syntes den var helt grei. Jeg er usikker på om vi blir å kjøpe mer av det. Maarud Julehjerter er godt! Og posen er jo så koselig! Olw Cheez Snow Ballz var heller ikke dumt, selv om jeg foretrekker vanlige cheez ballz. Freia sin sjokolade med pepperkakebiter var helt grei, men det holdt nok med denne ene gangen. Nidar sin julesjokolade, tre nøtter, var god, men veldig mektig. Det er nok heller ikke en sjokolade jeg blir å kjøpe flere ganger. Selv om jeg liker koblingen til "Tre nøtter til Askepott" veldig godt.

Det er gøy å prøve nye ting.

Denne helgen var vi på besøk hos familie på Hamar, det var veldig koselig.
 Til venstre har vi adventslysene på Hamar, og til høyre har vi være lys. Da hadde vi adventsstund både morgen og kveld denne dagen.

Lysene brenner for håp og glede.

Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld. Nå er det bare to søndager igjen til jul!

Kommentarer