16. desember - Juleblogg 2019

Har du fint turvær der du er?

Det er veldig koselig å gå tur og se på alle julelysene. Stjerner i vinduene, busker og trær med utelys. Det er fint. Jeg må innrømme at jeg ikke har gått tur og sett på julelysene enda, men det er ikke for sent.

Dagens kalendertegning var til TK, og jeg har tegnet et augustminne. Det var da jeg fikk den fikse ideen om at jeg kunne gå tur mens TK hørte på popquiz på radioen. Og når popquiz var ferdig, så kunne han komme og hente meg.
 Jeg så omtrent slik ut, helt utslitt og med rødt ansikt, de første gangene TK plukket meg opp. Ikke med slede da, som jeg har tegnet, men med en bil. Litt kunstneriske friheter må man kunne ta seg. Det ble fort mye bedre, og det var gøy å se om jeg klarte å gå litt lengre for hver gang. Akkurat nå har jeg en liten pause, men jeg gleder meg til å fortsette etter jul! Det er så deilig å bare gå, uten å måtte tenke på å snu.

 Her er noen bilder fra siste gåtur for en måneds tid siden.
Jeg tok sjansen på joggesko. Det var ikke så lurt. Men det var veldig fint!

Strikkedama har fått fornyet garderoben sin litt siden sist.
Hun hilser og sier at nå kan julen bare komme!

Jeg ønsker deg en kjempefin uke og jeg håper vi ses igjen i morgen ^_^

Kommentarer