5. desember - Juleblogg 2019

Liker du julemusikk?

I dag var det endelig min tur til å få dagens tegning!
 TK har tegnet en Pikachu til meg! Så blid og søt og tullete! Sånn som meg ^_^
På julebloggen i fjor, fortalte jeg om da Lillesøster fant julealbumet til Pokemon-serien på Spotify! Jeg syntes det var fantastisk. Fordi jeg har sett serien. Julemusikk kan være så mye rart.

 Jeg prøver å lage meg en spilleliste med julemusikk på Spotify, men det er enklere sagt enn gjort.
Enkelte sanger får meg til å rynke på nesen. De får ikke lov til å være med. Mens av og til dukker det opp et gullkorn som får meg til å sperre opp øynene. I hvert fall litt. 

Et eksempel på en rynke-på-nesen-sang er Wham sin "Last Christmas". En gøy nyoppdagelse for meg, er Boys of Christmas med "Strikkevalsen".

For en uke siden var jeg på konsert. På Stein Torleif Bjellas førjulskonsert "Innegubbens drøymejul". Han spilte ingen julesanger, men litt jul ble det likevel.
På en av sangene hans, "Liten ball", så kom Sølvguttene for å synge med! Om han gjentar suksessen neste år, så anbefaler jeg denne konserten på det sterkeste! Det var kjempebra!

Jeg er nok ikke den som hører mest på julemusikk. 
Egentlig, så synes jeg julesangene er best når folk samles for å gå rundt juletreet og forsøker så godt de kan å synge dem selv ^_^

Ønsker deg en musikalsk kveld videre, også sees vi igjen i morgen!

Kommentarer