18. desember - Juleblogg 2019

Hva leser du akkurat nå?

 Ferien min har akkurat startet, og i morgen skal jeg ut og reise. Jeg prøver å finne ut hva jeg skal lese på turen. Det var liksom ingenting som fristet...

I dag var det TK sin tur å få en tegning, og jeg har tegnet Harry Potter!
 Jeg må bare presisere at motivet ikke er mitt design. For å se originaltegningen, kan du besøke nettsiden til Cottage market. Jeg likte så godt lysene rundt sopelimen. 

Jeg og TK har lest Harry Potter sammen i hele høst. Jeg strikker, mens TK leser høyt for meg.
Jeg har rukket å strikke ferdig et sjal, et par votter og nå holder jeg på med en liten kortermet jakke. Jeg ble veldig fornøyd med sjalet. Og det er så koselig å bli lest for.

Selv om jeg burde konsentrere meg om å pakke kofferten, så skal vi lese det siste kapittelet i Halvblodsprinsen nå. Jeg har da hele natten til å pakke!
Dette bildet er tatt litt tidligere i høst, men det vil se akkurat sånn ut, bare med litt mer julepynt rundt omkring.

Snart har vi bare en bok igjen!

Men ja, hva skal jeg lese i juleferien mon tro...
Fortsettelse følger.

Kommentarer