17. desember - Juleblogg 2019

Er du glad i å leke?

I dag har TK tegnet BMO til meg!
 BMO, eller Beemo, er en karakter fra tegnefilmserien Eventyrtid (Adventure Time). Hen er en robot, en levende spillkonsoll som elsker å leke og være glad og gjøre andre glade. BMO er super! Ser du pakken Beemo gjemmer bak ryggen? Så fiffig!

Til bursdagen sin i september, fikk TK en skjorte som jeg hadde brodert andre figurer fra Eventyrtid på. Jeg har fortsatt mye å lære når det kommer til broderi, men det var gøy og jeg ble fornøyd.
 I en episode av serien, så er gutten Finn og hunden Jake blitt forvandlet til en blomst og en åme. Finn og Jake er Beemos venner.

Dette er det eneste julebroderiet jeg har gjort etter eget design.
Til neste år må jeg lage flere. Jeg elsker julemotiv. Det er så koselig!

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld!

Det er bare en uke igjen til julaften.

Kommentarer