12. desember - Juleblogg 2019

Bruker du klær med juleinspirert mønster i desember?

Jeg synes det er koselig å pynte seg litt ekstra i desember. Jeg har noen t-skjorter med julemotiv, og en kjole ett eller annet sted, men jeg har pakket dem bort litt for godt. I stedet blir det julepysj her hjemme og julesokker. Jeg tror kanskje at sokker er mitt favorittplagg.

I kalenderen i dag, har jeg tegnet TK som nisse!
I sommer hadde TK veldig langt skjegg! Det har begynt å bli litt hvitt, men det er fortsatt for mye farge til at vi kan kalle det et nisseskjegg på ordentlig. Jeg tok meg noen friheter da jeg tegnet bildet. Men om noen år, så kanskje!

Har forresten du eller noen du kjenner kjøpt sånn julepynt til skjegg?
Kanskje det er noe å tenke på....

Noe annet som vi kan tenke på, er at nå er vi halvveis til julaften!

Tenk det ^_^

Kommentarer