20. desember - Julekalender 2019

Pynter du med juleblomster?

I dag har TK sendt meg bilde fra adventskalenderen. Jeg har tatt med min del av kalenderen, men har glemt å åpne min. Det må jeg gjøre etterpå!
 Dagens tegning er et oktoberminne. Sakte, men sikkert, ble det jul i butikkene. Sparkjøp hadde flere juleugler, og jeg lurer på om ugler kommer til å bli vanlig julepynt med tiden.

I morges våknet jeg opp i skjønne Velfjord, og jeg tok det obligatoriske bildet fra soveromsvinduet.
 Den oppvakte skjønner kanskje at jeg ikke var tidlig oppe, siden det er så lyst. Jeg satt oppe halve natten og så på julefilmer, så klokken ble 10 før jeg sto opp.

Jeg har ikke kjøpt juleblomster i år, og jeg har ikke lagt merke til noen her hos Mamma og Pappa heller.
Under adventssjernen blomstrer orkideene og er så fine. Juleblomster eller ei, det blomstrer og er fint like fullt.

Nå er julen like rundt hjørnet, og i morgen starter vi pyntingen. Det blir koselig ^_^

Ha en herlig fredagskveld!

Kommentarer