14. desember - Juleblogg 2019

Har du fine minner fra året som har gått?

Jeg liker å sitte og se gjennom dagbøker og bilder på denne tiden av året, for det er alltid koselig å bli minnet om de fine stundene som har vært gjennom året.

Jeg har tegnet dagens kalenderbilde, og det er et minne fra sommerferien.
 Jeg og TK brukte tre dager av ferien vår på Utsira, der vi så på dyreliv og street art. Vi så ingen nisser, men mye annet fint! Jeg ville ha laget en nisse.

Tidligere i desember tegnet TK yndlingsfiguren min fra Overcooked, et matlagingsspill jeg liker. Vi har lastet ned noen spesialbrett, blant annet et juleinspirert brett, og det startet vi på i dag.
Karakterene våre fikk nisseluer, og vi har laget masse kakao med marshmallows og krem!

Selv drakk vi kakao til frokost. Og vi har ellers brukt juleservice og spilt julemusikk og hatt det riktig så fint sammen.
Nå er det på tide med litt julegodter og en julefilm.

Også er det bare 10 dager til julaften!

Ønsker deg og dine en fin lørdagskveld, også håper jeg at vi treffes igjen i morgen ^_^

Kommentarer