21. desember - Juleblogg 2019

Har du vært snill i år?

I dag var det min tur til å få tegning, og TK har tegnet Bloo! Han er en fanyasivenn fra serien "Fosters hjem for fantasivenner".
 Bloo er kjempepopulær og morsom, men også litt egoistisk og rampete. Det er ikke godt å vite hva som gjemmer seg i den pakken!

Oppe på soverommet mitt her i barndomshjemmet, fant jeg Lillesøsters kreative venner!
Hun har laget to adventskalendere med dem på instagram, og de er så morsomme. I år ble det ikke noe av, men det er jo ikke så rart, siden de har vært på ferie her det siste året.

Jeg tror ikke de har vært rampete.

Jeg har kanskje vært litt rampete, men mest mot meg selv. De andre er jeg snille mot. Håper jeg! Neste år får jeg gjøre det omvendt. Være snill mot meg selv og rampete mot andre, men på en snill måte ^_^

Ønsker deg en nydelig lørdagskveld!

Kommentarer