Secret Santa!

Dette er tredje året jeg deltar på Nintendo Uoffisielts Secret Santa (NUF). Opplegget er enkelt: Tegn et ønsket fanartbilde til din hemmelige venn. Airewathiel styrer showet. De som vil være med skriver ned 5 spill/spillserier/karakterer de ønsker seg, og lister i tillegg opp hva de har lyst til å tegne. Etter påmeldingsfristen sitter Airewathiel i timesvis(?) og matcher deltagerne. Når alt er på plass får man beskjed.

I fjor tegnet jeg Pokemon til Jimmy:




Og Catya, eller Cathrine Alvheim, som hun heter, tegnet Oddworld til meg! Hun er så flink!



I dag fikk jeg vite hva jeg skal tegne og til hvem! Jeg har så langt ikke hatt noen spesielle ønsker om hva jeg vil tegne, men lurer på om jeg skal begynne å skrive hva jeg ikke har lyst til å tegne, for å si det sånn ;-) Men sjefen har talt, og hva annet kan jeg si enn "Challenge accepted!" Og det skulle jeg gjerne ha sagt. Men det går ikke. Jeg må faktisk skrive og ønske meg noe annet å tegne:-S Vi får se hvordan det går.

Her er uansett ønskene mine:

  • Peach og/eller Zelda fra Super Smash Bros Brawl
  • Grim Fandango
  • Psychonauts
  • Pikmin
  • Dame(r) fra Ace Attorney - Phoenix Wright
:-D


*****


Kanskje Odd Willy kunne ha blitt et bra spill. 
Jeg tviler så sterkt at jeg valgte å skrive punktum istedet for spørsmålstegn ;-)




Det er 16 dager igjen til jul og jeg skal tegne fanart!


Kommentarer