Jeg elsker gaver. Jeg elsker å få gaver og jeg elsker å lage og kjøpe og gi bort gaver! Det hender jeg kjøper og lager ting uten å vite hvem jeg skal gi det til. Og det hender jeg kjøper eller lager noe til noen selv om jul eller bursdag er uker eller måneder unna. Da er det godt å ha en gaveboks. Der kan jeg legge både planlagte og uplanlagte gaver. Og der ligger de helt til det kommer en gylden anledning. Og det gjør det som regel:-)


Jeg fikk esken hos TK i bursdagspresang. Skjønt det er feil å si "eske" for det var en skattekiste fylt med alskens vidunderligheter:-D


OI, så spennende... 



Og i det man trodde at ting ikke kunne bli mer spennende: 
Odd Willy!!!



 Og dagens Odd Willy var til meg :-D
Så fine!


Det er bare 18 dager igjen til jul! Har dere kontroll på julegavene?
Rettelse: 17 dager :-O


Kommentarer

  1. Full kontroll! :D

    Fin blogg du har :D

    SvarSlett
  2. Jeg har julegavene under kontroll, men alle er ikke i hus enda. :) Jeg TRENGER en sånn gavekiste jeg også. Det er jo så greit å ha gaver liggende - og akkurat som deg hender det stadig jeg lager gaver jeg ikke helt vet hvem jeg skal gi til, eller kanskje jeg lager noen julegaver i sommerferien. ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Susann:-D

    Tea: Det er veldig kjekt, men av og til skulle jeg ønske at gavekisten min var litt større;-)

    Jeg har ikke full kontroll, men hvis jeg tar meg en kveld og får oversikt over hva jeg har og ikke har, så ordner det seg nok:-) Å få oversikt er for meg et annet uttrykk for å begynne å pakke inn gaver. Mye av moroa er jo å pakke inn. Jeg gleder meg :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar