Knitrende musikk

Nå mens jeg sitter i stua og hører platespilleren gå i bakgrunnen, slår det meg at det hadde vært stas å hatt en jule-LP. Forestill dere å sitte godt tilbakelent i sofaen, eller favorittstolen, med en kopp hjemmelaget kakao, litt levende lys. Du slår på musikk, og ikke bare hører du på julemusikk, men julemusikken knitrer og spraker. Jeg synes plater har en varm, god lyd. Det blir ikke helt det samme med cd eller mp3. Jeg liker det også, men det er noe eget med vinyl :) Løp og kjøp?


I dag var det forresten Christine sin tur å slanke Odd Willy: 



Nå er det 22 dager igjen til jul!

Kommentarer

  1. Det er kanskje vanskelig å finne en virkelig god jule-LP, men finner man en gammel en som knitrer godt spiller det jo ikke så mye rolle hvor bra musikken er for stemningen blir automatisk koselig når det knitrer og spraker.

    hilsen TK

    SvarSlett
  2. E lika og LP.. E trur min bedre halvdel har LP-spellar, om e kji tar helt feil.. Da bi bra i nyleilighetn'.. Då bi da å invester i LP-plater vøttø:) E lika bloggen din søss, den e søt, som du:):)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, skjønne prinsesse :-*
    Og tusen takk TK! :-*

    Da e kosele å høyr på LP, så da e bære å invester :-D Og da gjell både me og de og du og dem! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar